Závady, poruchy, havárie
Ve společných prostorách – vnitřních i venkovních:
Události hlaste výhradně e-mailem na adresu zavady@benediktinska.cz, zpráva automaticky vytvoří úkol k řešení a informuje výbor.
Ve vlastním bytě:
Mějte přehled o svém pojištění domácnosti. Pravděpodobně obsahuje asistenční služby, které zahrnují i zprostředkování vhodného technika/opraváře pojišťovnou.
Případně můžete využít smluvenou havarijní službu BYTOSERVIS – NONSTOP s.r.o. (tel: 241 414 141).
Pokud si vlastník nebo uživatel bytové jednotky objedná zásah havarijní služby na opravu zařízení v bytě, uhradí náklady spojené s výjezdem a provedenými pracemi přímo smluvené firmě.
Žádosti na výbor SV
Obecné žádosti, které se týkají společných částí domu, například o povolení instalace rolety, zásuvky, klimatizace, držáků na kola v garáži, úklidu, atpod. zasílejte na zadosti@benediktinska.cz, zprávy jsou automaticky propojeny se systémem, který vytvoří úkol k vyřízení a informuje výbor.
Výtah
V případě poruchy nebo uvíznutí osob ve výtahu kontatujte non-stop dispečink firmy Schindler na tel.: 844 844 808 nebo 257 293 123.
Nový vlastník, změny kontaktních údajů
V obou případech kontaktujte technického správce p. Rennera (filip.renner@jivis.cz ). Jako nový vlastník obdržíte dotazník pro evidenci do SV a následně předpis záloh na energie a služby.
Platby a vyúčtování
S jakýmkoli dotazem ohledně plateb a vyúčtování se obracejte na odpovědného účetního správní firmy JiViŠ p. Lalouška (vladislav.lalousek@jivis.cz, tel: 266 310 266).
Voda a teplo
Dotazy a reklamace ohledně vyúčtování služeb poskytovaných společností I.RTN s.r.o. směrujte na e-mail info@irtn.cz, tel.: 774 995 067.
Přístupový systém
Čipy a dálkové ovládání
Žádosti o nový čip, dálkové ovládání nebo vytvoření účtu pro mobilní aplikaci pište na zadosti@benediktinska.cz.
- čipy a dálkové ovládání jsou zpoplatněny dle ceníku provozovatele čipového systému
- o nové zařízení může žádat pouze majitel BJ nebo vlastník výhradního práva užívání GS
- maximální počet držených zařízení na BJ je 5 čipů a 3 dálkové ovládání
- ztrátu, odcizení nebo nefunkční zařízení je vlastník povinen nahlásit výboru SV, který může zařízení zablokovat/vyřadit ze systému
Mobilní aplikace
- Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.efg.mobile.aktion
- Apple: https://apps.apple.com/cz/app/aktion/id895066588
Po spuštění aplikace je nutné vybrat volbu spojení AktionCloud a přihlásit se přístupovými údaji.
Přístup do garáže
Uživatelé garážových stání mohou na svůj čip vstupovat do garáže z venku přes vchod 3429 (dům A1).
